Promovim Biznesi - Si funksionon ai për biznese të ndryshme

Promovim Biznesi

Promovim Biznesi

Promovim i biznesit një faktor kyç që ndikon në zhvillimin e tij. Dija është faktori i vetëm i cili mund të rrisë kreativitetin. Si mund të bëheni krijues nëse nuk keni njohuri? Me rritjen e njohurive në lidhje me një lëndë të veçantë rritet edhe potenciali i krijimtarisë. Çdo njeri ka diçka të lindur në të. Besohet se artistët janë më krijues, sepse ata kanë talent në disa degë të artit dhe për atë arsye ata krijojnë artin me mendjen e tyre të hapur.

Cilët janë faktorët që ndikojnë në Promovim Biznesi

  • Logoja e kompanisë – a nxit kjo mendimin e dëshiruar nga audienca e synuar.
  • Web faqja – a është kreative me ngjyra dhe përmbajtje të ndryshme dhe a është aktuale,
  • Paketimi i prodhimeve – a është më ndryshe nga ajo e konkurrencës dhe më tërheqëse,
  • Pamja e kartelave, zarfeve të biznesit,
  • Pamja e dyqanit dhe rregullimi i tij i brendshëm, higjiena, ndriçimi, pajisjet,
  • Bashkëpunimi i të punësuarve me klientët, personalisht dhe me telefon,
  • Veshja e të punësuarve.

Procesin e ndërtimit të imazhit të kompanisë e përbëjnë:

  • identiteti i kompanisë,
  • komunikimet e kompanisë,
  • imazhi i kompanisë

Identiteti i kompanisë është realitet në të cilën mbijeton kompania e vetme. Komunikimet e kompanisë paraqesin një sërë burimesh, mesazhe dhe media përmes të cilave kompania paraqet veçantinë ose markën e saj për klientët, ose për publikun. Imazhi i kompanisë është përshtypja që kanë blerësit.

Qëllimi i udhëheqjes me ndërtimin e imazhit të kompanisë është që kompania të komunikojë me një publik të veçantë që është i rëndësishëm për të. Në mënyrë që audienca do të zhvillojë dhe do të mbajë një pasqyrë të dëshiruar për kompaninë. Kjo nënkupton prezantim të identitetit, komunikim me blerësit dhe sigurimin e eksperiencave me produktin.

Marrëdhëniet ndërmjet promovimit dhe komunikimit

Në marketing nën nocionin promovim nënkuptohet përmbledhja e aktiviteteve me ndihmën e të cilave krijohet vetëdija për të provuar ose për të shfrytëzuar ndonjë prodhim. Promovimi mbulon aktivitetet me ndihmën e të cilave tentohet të rritet shitja e prodhimeve dhe shërbimeve.

Promovimi është formë e komunikimit të kompanisë me klientët e saj.

Promovimi përdor metoda të ndryshme për të arritur deri te konsumatorët e synuar me dërgimin e mesazheve të duhura me qëllim që të realizohen qëllimet dhe objektivat e kompanisë.

Procesi komunikimit ndihmon që:

  • të identifikohen mesazhet të cilat duhen të dërgohen,
  • të caktohet audienca e synuar me të cilën do të komunikohet,
  • të vendoset për formën, mesazhin dhe kohën kur duhet të dërgohet,
  • të mblidhen informacione mbi pakënaqsitë e produktit ose përfitimet e tij.

Promovimi përfshin dërgimin e informacioneve në lidhje me prodhimet, linjat e prodhimit, markat e prodhimeve, kompaninë. Promovimi realizohet me anë të mediave siç janë: televizioni, radioja, gazetat, Interneti, telefoni, ose duke përdorur mjete promovuese, siç janë promovimi i shitjes, shitja personale, emaili direkt, panairi, ekspozitat.

Raporti ndërmjet promovimit dhe sjelljes së konsumatorëve

Sjellja e blerësve është mësimi kur, pse, si dhe ku njerëzit blejnë ose nuk blejnë prodhime të caktuara. Në blerjen nga ana e blerësve ndikojnë shumë faktorë të natyrës psikologjike, sociologjike dhe ekonomike.

Blerësi në procesin e blerjes ka tri role të ndryshme edhe atë si:

  • Shfrytëzues,
  • Pagues,
  • Blerës.

Promovimi dorëzon informacione me anë të të cilave njihet me prodhimet dhe shërbimet të cilat i nevojiten. Kjo e përkujton, e nxit dhe e motivon blerësin që të blejë atë që ai ka nevojë.

Vendimmarrjen për blerje, blerësit e bëjnë në mënyra të ndryshme dhe me motive të ndryshme. Që të mund të tërhiqet një blerës patjetër duhet të dihet pse ai blen prodhim / shërbim të veçantë. Pasi kjo është e njohur, atëherë prodhuesi mund t’i drejtojë aktivitetet promovuese për blerësit në mënyrë në të cilën do ta informojë, do ta interesojë dhe do ta bindë për të blerë prodhime nga ai. Asnjë blerës apo vetëm disa prej tyre, vendimin për blerje e sjellin individualisht. Ata gjithmonë janë nën ndikimin e disa stimuleve të caktuara të cilat mund të jenë nga mjedisi, si mesazhe ekonomike, teknologjike, ligjore dhe politike, kulturore, apo mesazhe promovuese të transmetuara përmes mediave të ndryshme.

Për të mësuar nevojat e blerësve duhet të dihet se çfarë i motivon konsumatorët për blerje dhe si të bëhet ndikimi ndaj tij për blerje të prodhimeve dhe shërbimeve të kompanisë. Njohja e blerësve i mundëson kompanisë që të zhvillojë prodhim dhe ta japë deri te blerësi në mënyrë të përshtatshme të shitjes me çmim të vërtetë dhe me aktivitete të tjera promovuese.

Share the Post:

Postime të ngjashme

Ekspert Marketingu
Ekspert SEO

Ekspert Marketingu

Ekspert Marketingu A po kërkoni një ekspert marketingu për të ndihmuar në dyfishimin e drejtimeve dhe shitjeve tuaja? Para se

Më tepër »
Menaxhimi i Social Media
Ekspert SEO

Menaxhimi i Social Media

Menaxhimi i Social Media Menaxhimi i social media është një katalizator për ndikimin pozitiv të biznesit. Një prani e fortë

Më tepër »
Menaxher Rrjetesh Sociale
Ekspert SEO

Menaxher Rrjetesh Sociale

Menaxher Rrjetesh Sociale Menaxhimi i mediave sociale është procesi i vazhdueshëm i krijimit dhe planifikimit të përmbajtjes. Ai është i

Më tepër »
Paketa Premium

Kjo Paketë përfshin:

  1. Logo, Kartvizita, Fletëpalosje
  2. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube
  3. 15-20 Video Profesionale
  4. 5 Video Profesionale Me Dron
  5. Video Me Imazh Dhe Figurantë Të Zgjedhur Nga Ekipi Ynë
  6. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  7. 20 Dizajne Profesionale
  8. Krijim Kontenti
  9. Plan Postimesh
  10. Trendet Më Të Fundit
  11. 3-6 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  12. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  13. Siguri Teknike
  14. Video Collaboration Dhe Postim Në Të Gjitha Rrjetet Sociale Të Specialisti.al

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 6000€ ju paguani 4500€.

Paketa Silver

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube
  2. 12-14 Video Profesionale
  3. 2 Video Profesionale Me Dron
  4. Video Me Imazh
  5. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  6. 15 Dizajne Profesionale
  7. Krijim Kontenti
  8. Plan Postimesh
  9. Trendet Më Të Fundit
  10. 1-4 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  11. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  12. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 4200€ ju paguani 3300€.

Paketa e Personalizuar

Kjo Paketë përfshin:

  1. Paketa Sipas Dëshirës Tuaj Starton nga Çmimi 400€ Dhe Më Tepër
  2. Përshtatja E Paketës Me Biznesin Të Cilin Ju Doni Të Marketoni
  3. Përzgjedhja E Rrjeteve Sociale Që Do Të Menaxhohen
  4. Video Profesionale
  5. Video Profesionale Me Dron
  6. Dizajne Profesionale
  7. Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  8. Strategji Marketingu
  9. Krijim Kontenti
  10. Plan Postimesh
  11. Përdorimi I Trendeve Më Të Fundit
  12. Sponsor Profesional me Facebook Ads
  13. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë.

Paketa Standarte

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn
  2. 8-10 Video Profesionale
  3. Video Me Imazh
  4. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  5. 10-12 Dizajne Profesionale
  6. Krijim Kontenti
  7. Plan Postimesh
  8. Trendet Më Të Fundit
  9. 1-2 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  10. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  11. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 3600€ ju paguani 2700€.

Paketa Bazë

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok
  2. 5-6 Video Profesionale
  3. Video Me Imazh
  4. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  5. 8-10 Dizajne Profesionale
  6. Krijim Kontenti
  7. Plan Postimesh
  8. Trendet Më Të Fundit
  9. 1-2 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  10. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 2400€ ju paguani 1800€.