Reklamimi Digjital - Ku dallon nga reklamimi tradicional?

Reklamimi Digjital

Reklamimi Digjital

Reklamimi digjital i referohet reklamave në internet të shpërndara përmes kanaleve dixhitale si motorët e kërkimit, mediat sociale, faqet e internetit dhe aplikacionet celulare.
Qëllimi i reklamave digjitale është të arrijë audiencën tuaj të synuar dhe të ndikojë tek ata që të ndërmarrin një veprim specifik. Kjo është e ndryshme nga reklamat tradicionale ndaj të cilave të gjithë jemi ekspozuar për dekada.

Dallimet midis reklamimit digjital dhe reklamimit tradicional

Dallimet kryesore midis reklamimit dixhital dhe reklamimit tradicional janë fleksibiliteti dhe saktësia. Por ku ndryshon ato më ekzaktsisht.

Fleksibiliteti

Një shembull i fleksibilitetit është se sa shpejt mund të shfaqen reklamat dixhitale. Proçesi i printimit dhe shpërndarjes së reklamave përmes kanaleve tradicionale, dërgimi i gazetave, pikturimi i një billbordi etj. Të gjitha këto mund të marrin një kohë të konsiderueshme. Në të kundërt, reklamimi dixhital mund të ketë një kohë shumë më të shkurtër. Kjo duke u shfaqur në një faqe interneti pothuajse menjëherë pas krijimit të reklamës. Për reklamat që krijohen automatikisht bazuar në një shabllon standard, proçesi mund të zgjasë fjalë për fjalë disa minuta.

Ndryshe nga reklamat e shtypura, ku një reklamë nuk mund të ndryshohet pasi të publikohet. Reklamat digjitale janë fleksibël edhe pasi fushata është drejtpërdrejtë. Në varësi të kanalit specifik, mund të jetë e mundur të rregulloni përmbajtjen krijuese, kohën dhe frekuencën, shënjestrimin dhe më shumë. Kjo lejon optimizimin pasi është publikuar fushata. Ku ju mund të bëni rregullime në fushatat reklamuese bazuar në mënyrën se si ato po performojnë.

Reklamimi dixhital është gjithashtu jashtëzakonisht fleksibël për sa i përket buxhetit. Reklamat dixhitale mund të jenë po aq të shtrenjta sa reklamat tradicionale ose më shumë. Por reklamat dixhitale janë gjithashtu të aksesueshme për bizneset më të vogla pa buxhete të konsiderueshme dhe mund të rriten ose zvogëlohen për t’iu përshtatur investimit tuaj financiar.

Preçiziteti

Një tjetër ndryshim kryesor midis reklamimit digjital dhe reklamimit tradicional është saktësia. Reklamat tradicionale në revista, në TV ose në billborde arrijnë tek kushdo që i sheh. Në të kundërt, reklamimi digjital ju lejon të përdorni metoda të ndryshme të synimit në mënyrë që të jeni më të saktë dhe të arrini audiencën që ka më shumë gjasa të interesohet për reklamën tuaj. Për shembull, nëse shisni pajisje në natyrë, mund të zgjidhni të arrini audiencë që janë të interesuar për shëtitje, ose të riangazhoni blerësit që i kanë shfletuar produktet tuaja, por nuk i kanë blerë ende. Në varësi të formatit, mund të zgjidhni gjithashtu ta kufizoni reklamën tuaj në periudha të caktuara të ditës ose të përjashtoni audiencat që e kanë parë tashmë një herë reklamën tuaj ose ta shohin atë përsëri.

Pse është i rëndësishëm reklamimi digjital?

Ka shumë arsye që reklamat dixhitale janë një pjesë thelbësore e strategjisë së marketingut të çdo biznesi. Ndoshta më e rëndësishmja është se konsumatorët po shpenzojnë gjithnjë e më shumë kohë të lidhur me internetin përmes kompjuterëve, telefonave inteligjentë dhe pajisjeve të shtëpisë inteligjente.

Njerëzit marrin vendime për mallrat dhe shërbimet që blejnë në çdo kohë të ditës, gjatë të gjitha llojeve të aktiviteteve. Me reklamat dixhitale, ju mund të arrini audiencën kur ata janë duke shfletuar në internet për produkte për të blerë. Ose mund t’i afroheni kur transmetojnë një shfaqje televizive, vizitojnë një website të preferuar ose përdorin mediat sociale. Edhe nëse ata nuk zgjedhin të blejnë nga ju në atë moment. Arritja e tyre në këto kontekste të ndryshme mund t’i ndihmojë ata të kujtojnë markën tuaj më vonë kur të jenë gati për të blerë.

Reklamimi digjital ofron një mjet të fuqishëm dhe efektiv për të ndërtuar ndërgjegjësim për markën tuaj, për të rritur shitjet dhe konvertimet. Gjithashtu për t’u lidhur me audiencën në mënyra të reja dhe inovative në ambientin dixhital.

Share the Post:

Postime të ngjashme

Ekspert Marketingu
Ekspert SEO

Ekspert Marketingu

Ekspert Marketingu A po kërkoni një ekspert marketingu për të ndihmuar në dyfishimin e drejtimeve dhe shitjeve tuaja? Para se

Më tepër »
Menaxhimi i Social Media
Ekspert SEO

Menaxhimi i Social Media

Menaxhimi i Social Media Menaxhimi i social media është një katalizator për ndikimin pozitiv të biznesit. Një prani e fortë

Më tepër »
Menaxher Rrjetesh Sociale
Ekspert SEO

Menaxher Rrjetesh Sociale

Menaxher Rrjetesh Sociale Menaxhimi i mediave sociale është procesi i vazhdueshëm i krijimit dhe planifikimit të përmbajtjes. Ai është i

Më tepër »
Paketa Premium

Kjo Paketë përfshin:

  1. Logo, Kartvizita, Fletëpalosje
  2. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube
  3. 15-20 Video Profesionale
  4. 5 Video Profesionale Me Dron
  5. Video Me Imazh Dhe Figurantë Të Zgjedhur Nga Ekipi Ynë
  6. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  7. 20 Dizajne Profesionale
  8. Krijim Kontenti
  9. Plan Postimesh
  10. Trendet Më Të Fundit
  11. 3-6 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  12. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  13. Siguri Teknike
  14. Video Collaboration Dhe Postim Në Të Gjitha Rrjetet Sociale Të Specialisti.al

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 6000€ ju paguani 4500€.

Paketa Silver

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube
  2. 12-14 Video Profesionale
  3. 2 Video Profesionale Me Dron
  4. Video Me Imazh
  5. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  6. 15 Dizajne Profesionale
  7. Krijim Kontenti
  8. Plan Postimesh
  9. Trendet Më Të Fundit
  10. 1-4 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  11. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  12. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 4200€ ju paguani 3300€.

Paketa e Personalizuar

Kjo Paketë përfshin:

  1. Paketa Sipas Dëshirës Tuaj Starton nga Çmimi 400€ Dhe Më Tepër
  2. Përshtatja E Paketës Me Biznesin Të Cilin Ju Doni Të Marketoni
  3. Përzgjedhja E Rrjeteve Sociale Që Do Të Menaxhohen
  4. Video Profesionale
  5. Video Profesionale Me Dron
  6. Dizajne Profesionale
  7. Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  8. Strategji Marketingu
  9. Krijim Kontenti
  10. Plan Postimesh
  11. Përdorimi I Trendeve Më Të Fundit
  12. Sponsor Profesional me Facebook Ads
  13. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë.

Paketa Standarte

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn
  2. 8-10 Video Profesionale
  3. Video Me Imazh
  4. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  5. 10-12 Dizajne Profesionale
  6. Krijim Kontenti
  7. Plan Postimesh
  8. Trendet Më Të Fundit
  9. 1-2 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  10. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  11. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 3600€ ju paguani 2700€.

Paketa Bazë

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok
  2. 5-6 Video Profesionale
  3. Video Me Imazh
  4. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  5. 8-10 Dizajne Profesionale
  6. Krijim Kontenti
  7. Plan Postimesh
  8. Trendet Më Të Fundit
  9. 1-2 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  10. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 2400€ ju paguani 1800€.