Konsulent Marketingu - Çfarë është një konsulent marketingu

Konsulent Marketingu

Çfarë është një konsulent marketingu?

Një konsulent marketingu është dikush që këshillon kompanitë se si të arrijnë konsumatorët në një treg të synuar dhe t’i shndërrojnë ata në klientë. Roli i konsulentit të marketingut është i ngjashëm me atë të koordinatorit të marketingut dhe menaxherit të marketingut.

Ka disa kushte të rëndësishme që duhen mbajtur parasysh ndërsa eksploroni potencialin tuaj të karrierës së marketingut:

Një koordinator marketingu është përgjegjës për të ndihmuar në koordinimin e përpjekjeve të marketingut të një kompanie dhe mund të jetë përgjegjës për kryerjen e hulumtimit të tregut, krijimin e përmbajtjes dhe monitorimin e fushatave reklamuese. Koordinatorët mund të raportojnë te një menaxher marketingu.

Një menaxher marketingu është shpesh një lider brenda një ekipi marketingu, duke zhvilluar plane marketingu dhe duke mbikqyrur zbatimin e tyre. Ndërsa një konsulent marketingu është shpesh një palë e jashtme, e punësuar nga një kompani për të këshilluar mbi hapat e ardhshëm.

Çfarë bën një konsulent marketingu?

Në varësi të nevojave të një kompanie, konsulentët e marketingut mund të marrin përgjegjësitë e mëposhtme:

Mblidhni informacione dhe matjet kryesore. Kjo përfshinë njohuritë e tregut të synuar, trafikun e faqes në internet, angazhimin në mediat sociale. Gjithashtu dhe më shumë për të vlerësuar efektivitetin e përpjekjeve të marketingut të një kompanie.

Trajnoni ekipin e marketingut të një kompanie për të kryer një strategji të re.

Monitoroni rezultatet e një strategjie marketingu sapo të zbatohet dhe rekomandoni mënyra për ta optimizuar atë për rezultate më të mira.

Rekomandoni metoda të reja për të arritur klientët.

Si të bëheni një konsulent marketingu

Të bëhesh një konsulent marketingu mund të jetë një karrierë e mirë për ju nëse jeni gati të ndërtoni ekspertizë marketingu dhe të këshilloni bizneset dhe individët se si të tregtojnë markat e tyre në mënyrë efektive.

Ndiqni këto hapa për të përmirësuar përpjekjet tuaja:

  1. Reflektoni për skenarë të ndryshëm punësimi.

Në varësi të pasioneve, interesave dhe objektivave tuaja të karrierës, ka disa skenarë punësimi që mund të ndiqni. Reflektoni shembujt e mëposhtëm për të sqaruar se çfarë dëshironi të arrini:

Punësimi i stafit

  • Gjeni një pozicion me një agjenci konsulence marketingu, që të ofrojë shërbime marketingu për startup-et dhe bizneset e vogla. Ju do të jeni një nga konsulentët e stafit. Duke punuar në mënyrë të pavarur ose në një ekip për të zhvilluar dhe ekzekutuar strategji marketingu për klientët e agjencisë.
  • Gjeni një pozicion me një kompani që ofron produkte dhe shërbime që nuk kanë lidhje me marketingun. Si konsulent (ose një nga disa) në staf, ju ka të ngjarë të ofroni zgjidhje marketingu për punëdhënësin tuaj ose klientët e tij të jashtëm.

Punoni i pavarur ose ndërtoni biznesin tuaj

  • Ndihmoni startup-et, bizneset e vogla dhe sipërmarrjet e mëdha, në mënyrë të përkohshme për të arritur nevojat e tyre të marketingut. Kështu madhësia e projektit, kohëzgjatja e kontratës dhe detyrat mund të ndryshojnë.

Marrja e projekteve të konsultimit të marketingut të pavarur mund të jetë një alternativë shpërblyese për punësimin afatgjatë. Kjo mund t’ju vendosë të gjeni punën që dëshironi. Të jeni të hapur ndaj gamës së mundësive të disponueshme për ju ndërsa karriera juaj rritet. Këtu janë disa shembuj të projekteve që mund të ndërmerrni kur ndihmoni kompanitë e tjera me përpjekjet e tyre të marketingut:

  • Krijimi i një sistemi të menaxhimit të marrëdhënieve me klientët (CRM)
  • Krijimi i llogarive të mediave sociale dhe rritja i ndjekësve
  • Përmirësimi i një faqe interneti dhe përdorimi i strategjive të SEO për të tërhequr më shumë trafik
  • Krijimi dhe ekzekutimi i një fushate email marketing

Ndërsa përfundoni projektet e këshillimit të marketingut, sigurohuni t’i shtoni ato në CV, portofolin ose profilin tuaj në rrjete sociale.

  1. Fitoni përvojë në marketing.

Përpara se të merrni një punë konsulent marketingu është e rëndësishme të fitoni përvojë në zgjidhjen e sfidave të marketingut në botën reale. Me përvojën vjen autoriteti që do të jetë një pasuri në një rol këshillues, pasi kompanitë dhe individët kërkojnë nga ju për udhëzime.

Ju mund të gjeni një punë marketingu të nivelit fillestar ose praktikë dhe praktikoni aftësitë themelore. Pasi të keni arritur në një nivel të avancuar gjeni një rol të avancuar në marketing. Si koordinator marketingu ose menaxher marketingu, dhe ndërtoni aftësi udhëheqëse dhe këshilluese. Kërkoni mundësi për punë të pavarur dhe merrni përsipër projekte gjithnjë e më sfiduese.

  1. Ndërtoni aftësi marketingu në fushat kryesore.

Në të njëjtën kohë që fitoni përvojë në botën reale, sigurohuni që të ndërtoni aftësitë e marketingut që janë në kërkesë.

Mund t’ju duket e dobishme të specializoheni në një fushë të caktuar të marketingut. Kështu ju bëheni ekspertë në një drejtim të caktuar. Si psh:

  • Konsulent i marketingut dixhital (i referuar gjithashtu si konsulent i marketingut në internet)
  • Konsulent marketingu për bizneset e vogla
  • Konsulent marketingu me email
  • Konsulent marketingu SEO
  • Konsulent marketingu i mediave sociale
  1. Përditësoni CV-në tuaj dhe praninë në internet.

Rendisni të gjithë përvojën e marketingut në CV-në tuaj, duke përdorur fjalë veprimi për të përshkruar detyrat dhe projektet që keni përfunduar dhe duke përcaktuar rezultatet e punës suaj. Ndërsa shtoni më shumë kualifikime dhe eksperienca, përditësoni CV-në dhe praninë tuaj në internet për kualifikimet tuaja.

  1. Eksploroni peizazhin e karrierës së konsulentit të marketingut.

Kur të jeni gati për të marrë një rol këshillues marketingu, eksploroni peizazhin e karrierës për të gjetur mundësi që mund të jenë në dispozicion për ju.

Share the Post:

Postime të ngjashme

Ekspert Marketingu
Ekspert SEO

Ekspert Marketingu

Ekspert Marketingu A po kërkoni një ekspert marketingu për të ndihmuar në dyfishimin e drejtimeve dhe shitjeve tuaja? Para se

Më tepër »
Menaxhimi i Social Media
Ekspert SEO

Menaxhimi i Social Media

Menaxhimi i Social Media Menaxhimi i social media është një katalizator për ndikimin pozitiv të biznesit. Një prani e fortë

Më tepër »
Menaxher Rrjetesh Sociale
Ekspert SEO

Menaxher Rrjetesh Sociale

Menaxher Rrjetesh Sociale Menaxhimi i mediave sociale është procesi i vazhdueshëm i krijimit dhe planifikimit të përmbajtjes. Ai është i

Më tepër »
Paketa Premium

Kjo Paketë përfshin:

  1. Logo, Kartvizita, Fletëpalosje
  2. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube
  3. 15-20 Video Profesionale
  4. 5 Video Profesionale Me Dron
  5. Video Me Imazh Dhe Figurantë Të Zgjedhur Nga Ekipi Ynë
  6. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  7. 20 Dizajne Profesionale
  8. Krijim Kontenti
  9. Plan Postimesh
  10. Trendet Më Të Fundit
  11. 3-6 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  12. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  13. Siguri Teknike
  14. Video Collaboration Dhe Postim Në Të Gjitha Rrjetet Sociale Të Specialisti.al

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 6000€ ju paguani 4500€.

Paketa Silver

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, YouTube
  2. 12-14 Video Profesionale
  3. 2 Video Profesionale Me Dron
  4. Video Me Imazh
  5. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  6. 15 Dizajne Profesionale
  7. Krijim Kontenti
  8. Plan Postimesh
  9. Trendet Më Të Fundit
  10. 1-4 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  11. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  12. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 4200€ ju paguani 3300€.

Paketa e Personalizuar

Kjo Paketë përfshin:

  1. Paketa Sipas Dëshirës Tuaj Starton nga Çmimi 400€ Dhe Më Tepër
  2. Përshtatja E Paketës Me Biznesin Të Cilin Ju Doni Të Marketoni
  3. Përzgjedhja E Rrjeteve Sociale Që Do Të Menaxhohen
  4. Video Profesionale
  5. Video Profesionale Me Dron
  6. Dizajne Profesionale
  7. Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  8. Strategji Marketingu
  9. Krijim Kontenti
  10. Plan Postimesh
  11. Përdorimi I Trendeve Më Të Fundit
  12. Sponsor Profesional me Facebook Ads
  13. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë.

Paketa Standarte

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn
  2. 8-10 Video Profesionale
  3. Video Me Imazh
  4. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  5. 10-12 Dizajne Profesionale
  6. Krijim Kontenti
  7. Plan Postimesh
  8. Trendet Më Të Fundit
  9. 1-2 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  10. Sponsor Profesional Me Facebook Ads
  11. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 3600€ ju paguani 2700€.

Paketa Bazë

Kjo Paketë përfshin:

  1. Menaxhimi I Instagram, Facebook, TikTok
  2. 5-6 Video Profesionale
  3. Video Me Imazh
  4. Editim Profesional I Fotove Dhe I Videove
  5. 8-10 Dizajne Profesionale
  6. Krijim Kontenti
  7. Plan Postimesh
  8. Trendet Më Të Fundit
  9. 1-2 Herë Në Muaj Prezencë E Stafit Për Sigurimin E Materialeve
  10. Siguri Teknike

Që të fillojë bashkëpunimi ju duhet të bëni 3 muaj parapagesë. PËRFITONI SUPER OFERTËN! Duke paguar për 6 muaj nga 2400€ ju paguani 1800€.