Ekspert SEO - Një marketing pa pagesë për biznesin tuaj

Ekspert SEO

Ekspert SEO

Ekspert SEO, ose ekspert i optimizimit të motorëve të kërkimit, është praktika e optimizimit të faqes suaj të internetit me synimin për të përmirësuar renditjen e fjalëve kyçe dhe për të rritur trafikun organik nga faqet e rezultateve të motorëve të kërkimit (SERP).

Harrojeni renditjen #1 për një sekondë. Për t’u renditur në faqen e parë të Google për një term që ju intereson (le të themi se është “platformë kompjuterike në renë kompjuterike”), ju duhet të zotëroni bazat e SEO dhe të bëni ndryshime në faqen tuaj të internetit dhe faqet e dëshiruara të uljes për t’u optimizuar për kompjuterin në renë kompjuterike dhe fjalë kyçe të platformës cloud.

SEO është një pjesë themelore e marketingut që përmirëson shikueshmërinë e faqes suaj në internet për kërkimet që lidhen me ju. Nëse faqja juaj e internetit nuk shfaqet në SERP për fjalë kyçe dhe fraza që mendoni se duhet të jeni, ose nuk po bëni diçka siç duhet ose keni më shumë punë për të bërë.

Disa arsye pse nuk po renditeni përfshijnë:

  • Konkurrentët tuaj kanë përmbajtje më të mirë
  • Ju nuk po përdorni fjalë kyçe në mënyrë efektive
  • Ju përdorni praktika të dobëta të ndërtimit të lidhjeve
  • Kohët e ngarkimit të faqes suaj të internetit janë të ngadalta
  • Faqja juaj e internetit ka një përvojë të dobët të përdoruesit

Industria e marketingut në internet vazhdon të rritet ndërsa më shumë biznese hyjnë në internet për t’i shitur në një det klientësh të mundshëm online. Por që çdo biznes të lulëzojë, ata duhet ta bëjnë veten të lehtë për t’u gjetur në një kërkim të shpejtë në Google (ose Bing, Yahoo, etj.). Aktualisht, ka më shumë se 1 miliard faqe interneti dhe secila prej tyre duhet të tërheqë vëmendjen në faqet e rezultateve të motorit të kërkimit (SERP).

Si mund t’ja nisni për t’u bërë Ekspert SEO?

Të kuptuarit se si funksionojnë motorët e kërkimit
Një pjesë e sigurimit të optimizimit të faqeve tuaja të internetit është të kuptuarit se si funksionojnë motorët e kërkimit. Motorët e kërkimit kujdesen për përdoruesit duke renditur faqet e internetit që janë më të rëndësishmet për termat që njerëzit kërkojnë.

Cilat janë përfitimet e ekspert SEO?

SEO është bërë mjaft popullore në botën e sotme të marketingut dixhital. Biznese të panumërta mbështeten në të për të mbajtur një prani të fortë në internet, për të sjellë vizitorë të rinj në faqet e tyre të internetit dhe për të gjeneruar drejtime.

Ka një sërë mënyrash ku bizneset përfitojnë nëpërmjet ekspertëve të SEO:

SEO ka ROI të shkëlqyeshme

Në një vakum, të dhënat që vijnë nga kërkimi organik zakonisht kanë një normë më të lartë konvertimi në krahasim me drejtimet e gjeneruara nga kërkimi me pagesë dhe reklamat sociale. Dhe ndërkohë që po shpenzoni para për reklama, SEO ka të bëjë më shumë me investimin e kohës tuaj.

SEO përmirëson dukshmërinë në internet

Njerëzit kryejnë kërkime organike në mënyra të ndryshme dhe me kombinime të ndryshme fjalësh kyçe. Nëse faqja juaj e internetit shfaqet në rezultatet e kërkimit me fjalë kyçe (cloud computing, cloud platform), ka një shans të mirë që të keni shikueshmëri të fortë.

SEO i jep besueshmëri markës suaj

Renditja juaj shpesh është sinonim i besueshmërisë suaj. A do të besoni në një biznes që nuk ka një prani të mirë kërkimi?

SEO ofron njohuri në mendjet e klientëve

Mjetet e analitikës (siç është Google Analytics) janë një aspekt i rëndësishëm i SEO. Analytics mund të deshifrojë tendencat e kërkimit të klientëve, preferencat e faqeve, mjetet e kërkimit dhe madje edhe vendndodhjet e tyre. Zhytuni në mendjet e klientëve tuaj në mënyrë që të optimizoni faqen tuaj të internetit për ta.

Përfitimet e të bërit një ekspert SEO

SEO është ndoshta disiplina më sfiduese dhe shpërblyese e marketingut. Duke kombinuar të dhënat, analitikën, marketingun e contentit dhe aftësitë teknike. Zotërimi dhe shfrytëzimi i SEO do të zhbllokojë potencialin tuaj të marketingut.

Kërkesa për ekspert SEO

Profesionistët e SEO janë në kërkesë të lartë pasi kompanitë praktikojnë optimizimin e motorëve të kërkimit për të qenë më lart se konkurrentët. Ekspertët e SEO janë punësuar për të ndihmuar ekipet e marketingut të mbledhin trafik cilësor në internet, të ndihmojnë në krijimin e fushatave të suksesshme dixhitale dhe të sjellin mundësi të reja në kompani.

Pavarësisht nëse jeni aktualisht një profesionist i SEO ose jeni duke punuar në këtë fushë. Kjo punë SEO premton një potencial të jashtëzakonshëm për rritje. Ka rrugë të tjera që mund të shkoni me përvojën e SEO gjithashtu, duke përfshirë marketingun e contentit, këshillimin e biznesit dhe analitikën e të dhënave.

Përgjegjësitë e punës për një ekspert SEO

Shumë komponentë të ndryshëm përbëjnë një strategji SEO. Ditët tuaja në një punë tipike SEO do të kenë shumë larmi, dhe përgjegjësitë tuaja ka të ngjarë të përfshijnë si vijon:

Optimizimi

Optimizimi do të jetë përgjegjësia më e rëndësishme e një eksperti SEO. Kjo përfshin optimizimin e motorëve të kërkimit brenda dhe jashtë faqes. Llojet kryesore janë:

SEO në faqe

  • Krijimi dhe optimizimi i contentit
  • Optimizimi i konvertimit
  • Tag të titullit paragrafit, tag të titullit, tag të përshkrimit meta
  • Imazhet dhe teksti ALT
  • Hulumtimi dhe vendosja e fjalëve kyçe
  • Struktura e URL-së
  • Eksperienca e perdoruesit

 SEO jashtë faqes

  • Krijimi i aseteve (infografikë, video, etj.)
  • Blogging mysafir
  • Rritja e trafikut nga mediat sociale në faqen tuaj të internetit
  • Ndërtimi i linkeve
  • Njoftime për shtyp

Optimizimi i celularit

Ndërsa një pjesë në rritje e kërkimeve ndodh në pajisjet celulare, Google dëshiron që indeksi i tij të funksionojë mirë për përdoruesit e celularëve. Përvoja e përdoruesit në një pajisje celulare, nga ana tjetër, do të ndikojë në SEO tuaj celular.

Hulumtimi i fjalëve kyçe

Si një specialist SEO, ju do të kryeni kërkime për fjalë kyçe për të përcaktuar rëndësinë dhe konkurrencën për të synuar fjalët kyçe më të mira të mundshme.

Analiza

Si e matni atë që ka funksionuar dhe çfarë jo? Këtu hyn analitika dhe ju do të gjurmoni dhe analizoni rregullisht të dhënat për të parë se si funksionojnë faqet tuaja të internetit dhe fjalët kyçe.

Ndërtimi i linkeve

Kur një website tjetër lidhet me tuajin, kjo quhet backlink ose inbound link, dhe është një nga faktorët më të rëndësishëm të renditjes. Një nga përgjegjësitë tuaja do të jetë “ndërtimi i link” duke kërkuar mundësi për të marrë faqet e tjera të internetit që të lidhen me tuajat pa pagesë.

Vazhdimi me Industrinë

Hapi i parë për t’u bërë ekspert SEO është leximi i artikujve të autorizuar nga profesionistë të njohur dhe ndjekja e lajmeve më të fundit të marketingut të kërkimit për të qëndruar në krah të ndryshimeve në industri. Vazhdimi dhe zhvillimi i strategjive tuaja është një përgjegjësi e vazhdueshme.

Puna me ekipe të tjera marketingu

Ndërsa manipulon me të gjitha këto përgjegjësi, eksperti tipik i SEO në një mjedis korporativ do të kalojë kohë duke punuar me ekipe të tjera marketingu për të harmonizuar strategjitë, duke përfshirë si vijon:

  • Marketingu i contentit
  • Marketingu i kërkimit me pagesë
  • PR
  • Marketingu i mediave sociale
  • Zhvillimi i webit

Hapat për t’u bërë një ekspert SEO

Në botën e sotme moderne, ju mund të mësoni aftësi të panumërta vetë dhe kjo mund të bëhen në internet. Kjo bëhet në një mënyrë të strukturuar dhe të plotë. Këtu janë shtatë hapa që duhen ndjekur nëse jeni i ri në industri dhe synoni të bëheni ekspert SEO:

  • Mësoni bazat se si funksionojnë motorët e kërkimit
  • Kuptoni strategjitë dhe konceptet e SEO
  • Merrni pjesë në trajnime SEO
  • Vazhdoni me trendet dhe lajmet e industrisë
  • Njihuni me mjetet e SEO
  • Eksperimentoni me taktikat SEO në websiten ose blogun tuaj
  • Tregojuni punëdhënësve përpjekjet dhe rezultatet tuaja
Share the Post:

Postime të ngjashme

Faqe Web-i - Si mund të bëni një faqe webi
Ekspert SEO

Faqe Web

Faqe Web Gjithmonë duhet te dihet parimi i funksionimit të botës WEB dhe komunikimit me faqe web-i. Në esencë gjithmonë

Më tepër »
Faqe Interneti - Çfarë janë faqet e internetit
Ndërtim Website

Faqe Interneti

Faqe Interneti Faqe interneti për biznese të ndryshme. Shumë organizata, biznese, individë ende ballafaqohen me vështirëri të ndryshme të menaxhimit

Më tepër »
Reklamo biznesin - Reklamoni në fushën e marketingut digjital
Reklamimi

Reklamo Biznesin

Reklamo Biznesin Reklamo biznesin që të rrisni shitjet. Në një epokë ku rrjetet sociale dhe platformat online po bëhen gjithnjë

Më tepër »