Specialisti në media sociale
Specialisti në media sociale fokusohet në krijimin e përmbajtjes dixhitale tërheqëse dhe kreative për platformat e ndryshme të mediave sociale të një kompanie. Ju do të raportoni te menaxheri i mediave sociale dhe do të punoni ngushtë me ekipin e marketingut dixhital për të gjeneruar një strategji marketingu të mediave sociale që do të promovojë angazhimin e klientëve dhe ndërgjegjësimin e markës.
Modeli i përshkrimit të punës të një specialisti në media sociale
Specialisti në media sociale duhet të jetë me përvojë dhe entuziast të mediave sociale. Ju do të jeni përgjegjës për krijimin e fushatave të mediave sociale dhe menaxhimine tyre. Pasioni juaj për mediat sociale si një mjet komunikimi do të rezultojë në adoptimin dhe zbatimin e praktikave më të mira të mediave sociale në të gjitha kanalet e mediave sociale.
Përgjegjësitë e një specialisti në media sociale:
- Zhvillimi i planeve të contentit të mediave sociale që janë në përputhje me identitetin e markës së kompanisë.
- Krijimi i contentit të qëndrueshëm dhe kuptimplotë në të gjitha platformat e mediave sociale, duke përfshirë shkrimin dhe redaktimin e postimeve të mediave sociale, përmirësimin e angazhimit të klientit dhe promovimin e fushatave të mediave sociale.
- Menaxhimi i një vëllimi të madh të postimeve të përditshme në mediat sociale.
- Komunikimi me ndjekësit e mediave sociale, duke përfshirë përgjigjen në kohën e duhur ndaj pyetjeve.
- Zhvillimi dhe menaxhimi i programeve të influencerave social dhe ndjekja e ngjarjeve të ndikimit social.
- Përdorimi i mjeteve analitike si Google Analytics dhe Facebook Insights për të monitoruar dhe vlerësuar praninë dhe performancën e kompanisë në mediat sociale.
- Përgatitja e raporteve mujore mbi përpjekjet e marketingut në mediat sociale.
- Sugjerimi i rekomandimeve për të rregulluar strategjinë e marketingut të mediave sociale për rezultate optimale.
- Qëndrimi i përditësuar mbi praktikat më të mira dhe tendencat në zhvillim në mediat sociale.
- Kryerja e detyrave të tjera kur është e nevojshme.
Kërkesat për të qënë një specialist në rrjetet sociale:
- 3 ose më shumë vite përvojë në mediat sociale duke përfshirë planifikimin dhe menaxhimin e contentit në një mjedis korporate ose agjencie.
- Aftësi të shkëlqyera komunikimi me shkrim dhe verbal. Gjithashtu duhet të ketë një kuptim të plotë të menaxhimit dhe strategjisë së mediave sociale.
- Përvojë duke përdorur software të ndryshëm analitikë.
- Aftësi për të kryer shumë detyra dhe për të menaxhuar kohën, me aftësinë për t’i dhënë përparësi detyrave.
- Aftësi për të punuar në një mjedis me ritme të shpejta dhe me presion të lartë.