Strategji marketingu - Çfarë është dhe çfarë nuk është

Strategji marketingu

Strategji marketingu

Një strategji marketingu është një plan afatgjatë për arritjen e qëllimeve të një kompanie duke kuptuar nevojat e klientëve dhe duke krijuar një avantazh konkurrues të dallueshëm dhe të qëndrueshëm. Ai përfshin gjithçka, nga përcaktimi se cilët janë klientët tuaj deri te vendosja e kanaleve që përdorni për të arritur ata klientë.

Me një strategji marketingu, ju mund të përcaktoni se si kompania juaj pozicionohet në treg, llojet e produkteve që prodhoni, partnerët strategjikë që bëni dhe llojin e reklamimit dhe promovimit që ndërmerrni.

Të kesh një plan marketingu është thelbësor për suksesin e çdo biznesi. Lexoni për të mësuar se si të krijoni një strategji marketingu të suksesshme për kompaninë tuaj.

Marrëdhëniet kryesore në një strategji marketingu

  • Marketingu është më shumë se thjesht reklamim dhe promovim ai ka të bëjë me lidhjen me klientin.
  • Një strategji marketingu përcakton drejtimin për të gjithë produktin tuaj dhe aktivitetet e lidhura me marketingun.
  • Pasja e një strategjie marketingu ndihmon në mbajtjen e të gjitha aktiviteteve tuaja në rrugën e duhur.
  • Zhvillimi i një strategjie marketingu përfshin vendosjen e qëllimeve, kërkimin e tregut, zhvillimin e planeve të produktit, përcaktimin e iniciativave tuaja të marketingut dhe ndjekjen e “7P”.

Kuptimi i një strategjie marketingu

Përpara se të zhytemi në bazat e strategjisë së marketingut, ju duhet të keni një kuptim të fortë se çfarë është saktësisht marketingu dhe çfarë nuk është.

Çfarë është marketingu?

Marketingu ka të bëjë me lidhjen e kompanisë tuaj me klientët potencialë dhe lidhjen e këtyre klientëve me produktet tuaja. Ai përfshin të kuptuarit e nevojave të klientëve, përkthimin e këtyre nevojave në produkte dhe shërbime, paketimin dhe vendosjen e çmimeve të atyre produkteve dhe shërbimeve, dhe më pas bindjen e klientëve se ata duhet t’i blejnë ato produkte dhe shërbime.

E thënë thjesht, marketingu është i  gjithë cikli  nga identifikimi i klientëve të mundshëm deri te plotësimi i nevojave të këtyre klientëve me produktet që prodhoni.

Çfarë nuk është marketingu

Marketingu nuk është vetëm reklama, marrëdhënie me publikun ose krijimi i një faqe interneti ose fushate emaili. Bëhet fjalë gjithashtu për gjithçka që çon në këto aktivitete për të mbështetur klientët tuaj dhe ekipin tuaj të shitjeve. Ai në mënyrë ideale, drejton të gjithë biznesin tuaj dhe përcakton se cilat produkte prodhoni dhe si i shpërndani ato.

Çfarë përfshihet në një strategji marketingu?

Në thelb, një strategji marketingu përcakton drejtimin e përgjithshëm por jo detajet specifike për një sërë aktivitetesh të lidhura me marketingun. Në mënyrë ideale, strategjia juaj e marketingut duhet t’ju ndihmojë të përcaktoni se si vijon për kompaninë tuaj:

  • Audienca e synuar
  • Mesazhet e markës
  • Iniciativa promovuese
  • Marketingu i contentit

Pse është e rëndësishme të kesh një strategji marketingu?

Krijimi dhe ndjekja, një strategji marketingu është thelbësore për të vendosur drejtimin jo vetëm për aktivitetet tuaja të lidhura me marketingun, por edhe për të gjithë biznesin tuaj. Strategjia juaj e marketingut ju ndihmon të qëndroni në sinkron me bazën tuaj të klientëve, të zhvilloni produktet e duhura për ta dhe të përcaktoni se si i komunikoni informacionet për ato produkte.

Pa një strategji të përcaktuar, nuk do të dini se cilët janë klientët tuaj, nuk do të zhvilloni produktet e duhura dhe do të shpenzoni para duke i promovuar ato.

Si të krijoni një strategji marketingu dhe të keni sukses

Ka disa hapa që duhet të ndërmerrni për të krijuar një strategji të fuqishme marketingu për biznesin tuaj.

Vendosni qëllime të përcaktuara biznesi

Vizioni dhe objektivat e kompanisë suaj janë faktorët shtytës pas strategjisë tuaj të marketingut. Këto objektiva të përgjithshme ndihmojnë në përcaktimin e qëllimeve tuaja të marketingut. Në të cilat strategjia juaj e marketingut është në shërbim.

Qëllimet tuaja të marketingut bazohen në qëllimet e kompanisë suaj. Ju mund të vendosni një objektiv për të arritur një pjesë specifike të tregut, për të dominuar një kanal të caktuar ose për të arritur një përqindje të caktuar të një lloji të caktuar konsumatori. Qëllimet tuaja duhet të jenë të arritshme dhe të matshme.

Identifikoni dhe hulumtoni tregun e synuar

Qëllimet që vendosni ju ndihmojnë të përcaktoni tregun e synuar për të ndjekur. Kjo kërkon që ju të njiheni me klientët në këtë treg, gjë që kërkon një farë mase kërkimi dhe analize të tregut. Ju duhet të përcaktoni se si vijon në lidhje me tregun e synuar dhe klientët e tij:

  • Madhësia e tregut dhe potenciali i rritjes
  • Tendencat e tregut
  • Konkurrentët
  • Karakteristikat gjeografike dhe demografike
  • Sjellja e klientit

Përqendrohuni në 7 P-të

Ndërsa zhvilloni strategjinë tuaj të marketingut, duhet të përqendroheni në 7 P-të tradicionale të marketingut:

  • Produkt – si i plotësoni nevojat e klientit
  • Çmimi – sa janë të gatshëm të paguajnë klientët për produktin tuaj
  • Promovimi – cilat kanale përdorni për t’u treguar klientëve për produktin tuaj
  • Vendi – ku e shisni produktin tuaj
  • Njerëzit – individë që ndihmojnë në shitjen e produktit tuaj te klientët
  • Paketimi – si e prezantoni produktin tuaj tek klienti
  • Procesi – si ia dorëzoni produktin tuaj klientëve
Share the Post:

Postime të ngjashme

Faqe Web-i - Si mund të bëni një faqe webi
Ekspert SEO

Faqe Web

Faqe Web Gjithmonë duhet te dihet parimi i funksionimit të botës WEB dhe komunikimit me faqe web-i. Në esencë gjithmonë

Më tepër »
Faqe Interneti - Çfarë janë faqet e internetit
Ndërtim Website

Faqe Interneti

Faqe Interneti Faqe interneti për biznese të ndryshme. Shumë organizata, biznese, individë ende ballafaqohen me vështirëri të ndryshme të menaxhimit

Më tepër »
Reklamo biznesin - Reklamoni në fushën e marketingut digjital
Reklamimi

Reklamo Biznesin

Reklamo Biznesin Reklamo biznesin që të rrisni shitjet. Në një epokë ku rrjetet sociale dhe platformat online po bëhen gjithnjë

Më tepër »