Menaxhimi i Mediave Sociale - Si mund ta bëni ju për biznesin tuaj

Menaxhimi i mediave sociale

Menaxhimi i Mediave Sociale

Menaxhimi i mediave sociale është një nga pjesët më të rëndësishme në strategjinë tuaj të marketingut të mediave sociale. Mësoni bazat e menaxhimit të mediave sociale për bizneset dhe agjencitë në këtë udhëzues.
Çfarë është menaxhimi i mediave sociale?

Menaxhimi i mediave sociale është proçesi:

  • Krijimit dhe publikimit të contentit
  • Rritja e klientëve
  • Raportimi dhe analizimi i rezultateve të përpjekjeve tuaja

Në varësi të qëllimeve të kompanisë, ky proces mund të përfshijë vetëm një ose më shumë se një duzinë kanale, duke filluar nga Facebook në YouTube. Pavarësisht se sa kanale sociale përdor një biznes, menaxhimi i mediave sociale është një pjesë e integruar e strategjisë së marketingut të një kompanie dhe mund të gjenerojë një kthim të matshëm nga investimi (ROI).

Çfarë duhet të keni parasysh menaxhimi i mediave sociale të bëhet profesional?

1.Komunikimin

Menaxhimi i mediave sociale është i rëndësishëm, ju duhet të dini të se jeni përgjegjës për ndarjen e mesazheve në emër të kompanisë tuaj. Kjo do të thotë që ju duhet të dini se si të komunikoni qartë si vizualisht ashtu edhe me shkrim.

2.Kreativitetin

Pa marrë parasysh se çfarë lloj llogarie keni në media sociale, ju duhet të mendoni vazhdimisht për mënyra të reja, tërheqëse për të ndarë informacionin. Një ndjenjë kreativiteti dhe një gatishmëri për të provuar taktika të reja janë thelbësore për menaxhimin e mediave sociale.

3.Bashkëpunimin

Menaxhimi i mediave sociale kërkon shum dedikim por ju duhet të bashkpunoni me të tjerë. Mund të prisni që të punoni ngushtë në një ekip të mediave sociale me anëtarë të tillë që merren me pjesën e dizajnit dhe marketingut si dhe influencera. Një kuptim se si të bashkëpunoni mund t’ju ndihmojë të bëni më shumë me mediat sociale.
Përmirësoni aftësitë tuaja të bashkëpunimit. Filloni duke zhvilluar praktikat më të mira për partneritet me agjencitë e marketingut. Identifikoni se si roli juaj përshtatet në pamje më të gjerë, në mënyrë që të mund të punoni në mënyrë më efikase me bashkëpunëtorët.  Faqe Interneti.

4.Organizimin

Nga krijimi i contentit te analiza e të dhënave, menaxhimi i mediave sociale ka një sërë pjesësh lëvizëse. Është e rëndësishme të jeni të organizuar dhe të krijoni flukse pune, në mënyrë që të mund të punoni me efikasitet dhe të shmangni gabimet e panevojshme.
Dëshironi të përmirësoheni në këtë fushë? Duhet të jeni produktiv duke matur se ku jeni se çfarë keni arritur duke matur dhe kohën që ju është dashur për ta bërë atë.

5.Planifikimin

Spontaniteti ndonjëherë mund të prodhojë rezultate befasuese , por ju duhet një plan për të përfituar sa më shumë nga mediat sociale. Përndryshe, rrezikoni të humbni kohë dhe energji në përpjekjet tuaja të marketingut.
Ju duhet një qëllim dhe një plan për të arritur atje. Qëllimi në vetvete është strategjia juaj e marketingut të mediave sociale. Objektivat janë taktikat tuaja të mediave sociale dhe mjetet për të arritur atë qëllim.

Për të filluar duhet të planifikoni çdo gjë që menaxhimi i mediave sociale të jetë i matshëm

Këtu është një rrjedhë e thjeshtë e punës që mund të ndiqni:

• Bëni një listë të të gjitha llogarive sociale që zotëron (nqs i keni të hapura rrjetet sociale) kompania juaj, duke përfshirë emrat dhe kanalet. Bëjeni më të lehtë gjetjen e biznesit tuaj në secilin rrjet social.

• Përgatisni një raport gjithëpërfshirës të mediave sociale në mënyrë që të mund të analizoni performancën për secilin profil. Rishikoni rritjen e audiencës, llogarisë dhe normat e angazhimit. A po përmirësohen këto të dhëna të mediave sociale me kalimin e kohës, a po rriten kur publikoni lloje të caktuara të contentit në mediat sociale? Kërkoni modele dhe identifikoni contentin me performancë më të mirë.

• Krahasoni rezultatet tuaja të fundit të mediave sociale me performancën e kaluar të markës suaj, standardet e industrisë ose konkurrentët tuaj. Përdorni njohuritë tuaja për të bërë një analizë të pikave të forta, të dobëta, mundësive dhe kërcënimeve (SËOT). Pastaj përdorni këtë analizë për të udhëhequr planifikimin e mediave tuaja sociale.

Vendosni synime SMART që menaxhimi i mediave sociale të duket sa më profesional

Çdo plan i menaxhimit të mediave sociale duhet të fillojë me të paktën një qëllim për të arritur. Dhe ky synim duhet të përfshijë objektiva që nuk janë të paqarta, të paarritshme e as të hapura.

Për të vendosni qëllime SMART  që menaxhimi i mediave sociale të jetë i matshëm, zgjidhni objektivat që janë:

Specifike

Nëse marka juaj është e re në treg, qëllimi juaj kryesor mund të jetë diçka si ” sigurohuni që më shumë klientë të dinë për ne”. Konvertojeni atë deklaratë të përgjithshme në një qëllim më të saktë, si p.sh. ” fitoni [një numër të caktuar] ndjekësish ” për rrjetet tuaja sociale ose ” gjeneroni [një numër të caktuar] përmendjesh të markave “.

Të matshme

Nëse nuk mund ta përcaktoni progresin tuaj, nuk do ta dini kurrë nëse e keni arritur qëllimin tuaj. Mendoni se si mund të matni përparimin duke ndjekur angazhimin, duke numëruar ndjekësit në platformat tuaja sociale ose duke përdorur standarte të tjera të matshme. Thjesht sigurohuni që të shmangni ato standarte të bezdisshme, të cilat thjesht e bëjnë një menaxher të mediave sociale të ndihet mirë, por në fakt nuk gjeneron më shumë klient.

Të arritshme

Sigurisht, ju mund të mendoni shumë por vendosja e një objektivi të pamundur nuk do të sjellë përfitim për ju. Në vend që të synoni të fitoni 10 milionë ndjekës të rinj për një llogari të vogël. Zgjidhni një qëllim realist që mund ta arrini nëse e ekzekutoni ashtu siç duhet.

Të rëndësishme

Nuk është e lehtë të ndihesh i frymëzuar për të arritur një qëllim ambicioz nëse objektivi nuk ka vërtet rëndësi në planin afatgjatë. Në vend që të punoni drejt një liste të gjatë objektivash të vogla, vendosni energjinë dhe burimet tuaja në qëllimet që kanë më shumë rëndësi për suksesin e markës suaj.

Në kohë

Çdo qëllim ka nevojë për një afat kohor. Përndryshe, mund të punoni përgjithmonë. Jepni datat e synimeve tuaja të mediave sociale. Që të mund të aplikoni burime dhe të matni progresin në mënyrë efektive.

Share the Post:

Postime të ngjashme

Faqe Web-i - Si mund të bëni një faqe webi
Ekspert SEO

Faqe Web

Faqe Web Gjithmonë duhet te dihet parimi i funksionimit të botës WEB dhe komunikimit me faqe web-i. Në esencë gjithmonë

Më tepër »
Faqe Interneti - Çfarë janë faqet e internetit
Ndërtim Website

Faqe Interneti

Faqe Interneti Faqe interneti për biznese të ndryshme. Shumë organizata, biznese, individë ende ballafaqohen me vështirëri të ndryshme të menaxhimit

Më tepër »
Reklamo biznesin - Reklamoni në fushën e marketingut digjital
Reklamimi

Reklamo Biznesin

Reklamo Biznesin Reklamo biznesin që të rrisni shitjet. Në një epokë ku rrjetet sociale dhe platformat online po bëhen gjithnjë

Më tepër »